برای درک بیشتر این موضوع یک سفارش چاپی ثبت می کنیم و گام به گام از مرحله ثبت سفارش تا مرحله ثبت سند تحویل باهم پیش می رویم.
ابتدا شما سفارش مورد نظر خود را ثبت و پرداخت می نماید:
و وارد صفحه جدید می شوید:
پس از اینکه سفارش مشتری آماده تحویل شد، شما می توانید وارد داشبورد خود می شود و برای این سفارش (و یا چند سفارش آماده شده) درخواست ارسال ثبت کند و مشابه تصاویر زیر، ابتدا وارد میز کار شده و سفارشات رو انتخاب می کنید و سپس وارد سفارشات آماده ارسال می شوید:
سپس مانند تصویر سفارش مورد نظر را انتخاب و ثبت سبد ارسال را کلیک و سبد ارسال خود را ثبت می کنید:
سپس آدرس خود را ثبت می کنید:
و روش ارسال را انتخاب میکند. پس از آن روش ارسال مشخص شده و هزینه با توجه به شهر مورد نظر نمایش داده می شود و در صورت پذیرش، باید دکمه گام بعدی را کلیک کند:
در نهایت ثبت سبد ارسال توسط مشتری مانند تصویر زیر انجام می شود و پیغام زیر نمایش داده می شود: